سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وی اف اس گلوبال در ایران

کمپانی محرمانه او اف اس گلوبال کار خویش ویزای کار آلمان را از سال 2001 در هند آغاز کرد. این موسسه در حال حاضر با 2500 راس سرویس ها دهنده در 129 مملکت عالم، سرویس ها واسط به 59 سفارت را درین نصیب‌ها، با اخذ جواز برعهده گرفته میباشد. این مجموعه تا کنون به بیش تر از 160 میلیون مراجعه‌کننده سرویس ها داده که به جهت تجربه بالا و کسب گواهینامه‌های متفاوت برای مثال ISO 9001، ISO 27001 و ISO 14001، فضای ایمن و جواب‌گو را برای درخواست کنندگان آماده نموده است. محل کار مرکزی او اف اس گلوبال در دبی، امارات متحده عربی جای دارد که پایین دسته کمپانی “Kuoni” از مرزو بوم سوئیس محسوب می‌شود.

  عمل او اف اس گلوبال در جمهوری اسلامی ایران از سال 1394 با همیاری با سفارت انگلیس آغاز شد. اینک سرویس ها درخواست روادید و ویزا از سوی سفارت کشورهای اروپایی دیگر مانند فرانسه، هلند، نروژ، سوئد و اتریش با همیاری دفترهای صاحب و مالک تایید صلاحیت این مجموعه در کشور‌ایران و به صورت معمول در دفتر کار طهران vfs شکل می گیرد.

 

  دقت داشته باشید که او اف اس گلوبال سرویس ها اخذ مدارک برای همگی کشورهای مقصد را جاری ساختن نمی‌دهد. در کشور ایران فقط یکسری سرزمین، کارها اداری اول خویش را به این موسسه محول کرده‌اند. همینطور ممکن میباشد هر تیم تجاری با تیتر او اف اس، پایین مدیر این مجموعه نباشد از این رو داده ها ظریف محل ارسال مدارک را از سفارت موردنظر بخواهید.

 

  درخواست روادید از کشورهایی که حضور دیپلماتیک در کشور‌ایران ندارند را نمی‌قدرت از دفترها داخل مملکت ایفا بخشید. از جمله برای اخذ روادید میهن کانادا بایستی به محل کار این موسسه در کشوری دیگر مانند ترکیه رجوع نمایید. اعتنا داشته باشید که سرویس ها “VIP” این موسسه، هزینه‌های بیشتری را در بر خواهد داشت. به عنوان مثال علاوه بر هزینه 60 یورو مرتبط با سفارت برای دریافت روادیدِ شینگن، 25 یورو دیگر را در شکل فایده‌گیری از سرویس ها VIP، متحمل خواهید شد.