سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برخی از زیباترین مکانهای دنیا (بخش دوم)

ای زمین! فصل بهار تو منرا بیدار کرد و به بیشه‌هایت پیروزی، فصل ویزای کاری آلمان تابستان تو منرا در مزارع تو نشاند؛ آنجا که کارایی‌هایت به ثمره تبدیل می گردد. فصل پاییز تو من را به تاکستان‌هایت پیروزی و فصل زمستان تو منرا به خوابگاه تو پیروزی؛ آنجایی که طهارت تو مانند برف، متفرق میشود.

 

«جبران خلیل جبران»

 

به قسمت دوم نوشته‌ی علمی زیباترین جای ‌های عالم خوش‌آمدید؛ پیش از آغاز لطفاً در صورتی نصیب اولیه آن را مطالعه نکرده‌اید به آن مراجعه‌کنید تا مناظر دیدنی اشاره‌گردیده در آن را از دست ندهید.

 

طبیعت، سرشار از زیبایی‌هایی میباشد که اکثر زمان ها عموم شهری باوجود مشغله‌های زیاد، خویش را از دیدن آن محروم کرده‌اند. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم با اسم بردن برخی از زیباترین جای ‌های جهان شما‌را ترغیب کنیم تا در اولی مجال، خویش را به آغوش طبیعت برسانید.

 

جزیره ها فارو – بعضی از زیباترین جای ‌های جهان

تابه‌درحال حاضر از مجاورت یک حریق‌فشان را چشم‌اید؟ با رفتن به جزیره‌ها فارو میتوانید تعداد متعددی از آن‌ها‌را کنار یکدیگر مشاهده کنید. فارو متشکل از 18 جزیره حریق‌فشانی میباشد. بعضا از ساکنین این حیطه سقف منزل خویش را چمن می‌نمایند و زیبایی خاصی به شهر میدهند. خطوط ساحلی صخره‌ای، آبشار مولافوسور و روستای سرسبز گاسادالور دیگر زیبایی‌های این حیطه به شمار می روند.