سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاموکاله، ترکیه – برخی از زیباترین مکانهای دنیا

قلعه پنبه‌ای اسم دیگر این ناحیه میباشد که از 17 استخر ویزای کاری آلمان طبقاتی طبیعی درست شده میباشد و چشمه آب گرمی از آن عبور می‌نماید. این استخر‌های طبیعی از رسوب نوعی سنگ‌آهک به وجود آمده و آب گرمی با دمای 94 مرتبه فارنهایت از آن عبور می‌نماید. این جای یک حوزه‌ توریستی بوده و زیر حفاظت یونسکو میباشد.

 

 

 

جیم کری کمدین دوست داستنی کانادایی، یک پاراگراف پر اسم و رسم دارااست؛ وی در یک کدام از مذاکره‌هایش گفته بود که تعدادی هنگامی‌ در بیشه و در کنار حیوان ها به‌ بدور از آدم‌ها معاش کرده و دریافته که موجودات بافرهنگ زمین حیوان ها می‌باشند خیر ما. راستش را بخواهید نمی‌دانم این گزاره صراحت دارد یا این که نه یا این که حتی حقیقتاً این پاراگراف را جیم کری گفته یا این که خیر البته کمی تأمل‌برانگیز میباشد.

 

بعضی اوقات بشر نیاز دارااست به دل طبیعت برود و لحظاتی را در کنار حیوان‌ها و به‌ بدور از تکنولوژی بگذراند تا اصل و ریشه خویش را فراموش نکند و غرور کاذب انسانی را کنار بگذارد. نمی‌دانم به انرژی مثبت و منفی اعتقادوباور دارید یا این که نه، اما با سپری کردن وقت در طبیعت متوجه چیزی درونتان می شوید که در شهر هیچ گاه آن را نمی‌یابید.

 

در صورتیکه قصد دارید، هنگامی را در طبیعت بگذرانید و چهت نیل بدین اساسی یک مملکت فرنگی را ذیل حیث دارید، ویزانیو میتواند شما‌را یاری دهد تا شایسته ترین مورد‌ها را تعیین فرمایید.

 

سؤالات متداول

 

بلندترین قله عالم کدام میباشد؟

 

بلندترین قله دنیا اوست در حرفه‌کوه هیمالیا میباشد و بعدازآن‌هم تیتر دومی قله بلند عالم به کی2 وابستگی می گیرد.

 

بلندترین قله دنیا بر اساس طول نسبی کدام میباشد؟

 

کوه اورست ازنظر طول نسبی هم بلندترین قله دنیا میباشد اما دومی قله از این لحاظ آکونکاگوای آرژانتین هست.

 

بیشترین حریق‌فشان‌ها در کدام مرزو بوم واقع‌گردیده‌اند؟

 

ایالات‌متحده ایالات متحده با 173 حریق‌فشان بیشترین تعداد حریق‌فشان را دارااست. بعدازآن روسیه، اندونزی و ژاپن سکو‌های بعدی را به خویش تخصیص داده‌اند.