سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کشورها برای افراد درونگرا

اکثر اوقات، ذهنیت و روش تامل عموم در خصوص اشخاص ویزای کاری آلمان درونگرا و کلاً مقوله درونگرایی و برونگرایی غلط میباشد. عوام مردم فکر میکنند که درونگرایان اشخاص خجالتی می‌باشند که از بودن در کنار بقیه افراد سختی می برند یا این که عزلت‌نشین و گوشه‌گیر می‌باشند. پیش از پرداختن به شایسته ترین مرزوبوم‌ها برای اشخاص درونگرا، نخست بایستی بدانیم به چه عده ای درونگرا گفته می‌گردد.

 

این دنیای کلان به دو تیم آدم مختلف به عنوان درونگرا و برنگرا تقسیم نشده میباشد و این مبحث یک دستور نسبی است. برای ادراک عالی این مورد، یک فیلم سیاه‌وسفید مانند امروزی تایم، شاهکار بی‌نظیر چارلی چاپلین را فکر کنید؛ آیا تمام صحنه‌ها از دو رنگ مشکی و سپید تشکیل‌شده یا این که طیف بسیار عظیم‌ای از رنگ‌ها بین این دو رنگ وجود داراست؟

 

این مبحث هم به همین مانند میباشد، در صورتی‌که یکی این دو رنگ‌ را درونگرایی مطلق ملاحظه کنید و دیگری را برونگرایی مطلق، عموم به‌شکل نسبی در طیف‌های متعدد در بین این دورنگ قرار میگیرند و یکی از می تواند از دیگری درونگراتر یا این که برونگرا خیس باشد. حتی یک شخص میتواند در جامعه‌ای درونگرا باشد و در جامعه‌ای دیگر بیشتر قصد به بودن در عده پیدا نماید.

 

بیشترین تفاوت در بین اشخاص درونگرا و برونگرا از منبعی بوجود می آید که فرد گزینه مشاجره انرژی خویش را از آن اخذ می‌نماید. برخی، از تعامل با سایرافراد و سپری کردن وقت با آن ها انرژی بیشتری اخذ می‌نمایند و برخی دیگر از اختصاص دادن یک مجال خاص برای ملاقات با خودشان. این مانند یک باتری می ماند که عموم می بایست برای گذران معاش آن را شارژ نمایند، هم اکنون بسته به مختصات اخلاقی‌شان این اتصال به منبع انرژی قادر است در خلوت یا این که گردآوری و در منزل یا این که طبیعت صورت بگیرد.

 

در‌پی نوشته‌ی علمی فهرستی از شایسته ترین کشورها برای اشخاص درونگرا را فراهم کرده‌ایم که مبتنی بر فاکتور‌های متعددی به وسیله تارنما Merchant Machine تهیه و تنظیم گردیده‌اند.