سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهروندی کشور سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری

هجرت در جهان سوای هیچ ویزای کاری آلمان محدودیتی!

در رابطه سنت کیتس و نویس

سنت کیتس و نویس کشوری در آمریکای مرکزی و در حوزه‌ دریای کارائیب میباشد که واحد مبلغی آن دلار کارائیب و گویش قانونی آن انگلیسی میباشد. سنت کیتس و نویس همینطور تحت عنوان فدراسیون سنت کریستوفر و نویس شناخته می گردد، یک مرزوبوم جزیره ای در غرب هند میباشد که در زنجیره ای از جزیره ها کمبریج بنا شده در آنتیل های کوچک واقع گردیده‌است، سنت کیتس و نویس کوچکترین دولت جدا در نیمکره غربی، از لحاظ حیطه و جمعیت میباشد. این سرزمین قلمرو امپراطوری میباشد و ملکه الیزابت دوم تحت عنوان مدیر دولت آن میباشد.

تعلق آنگویلا به انگلستان از دید تاریخی نیز بخشی از این اتحادیه بود که بعدا مجموعاَ تحت عنوان سنت کریستوفر نویسی-آنگویلا شناخته شد. در شمال-شمال غربی جزیره ها سنت اواستیاوس و سابا (هلند)، سنت بارتلمی، سنت مارتین / سنت مارتن و انجیله قرار دارا‌هستند. در شرق و شمال شرقی آنتیگوا و باربودا، و در جنوب شرقی، جزیره کوچکی از Redondon و جزیره مونتسرات میباشد که فعلا دارنده آتشفشان فعال میباشد.

سنت کیتس و نویس یکی‌از او‌لین جزیره‌ها کارائیب بودند که اروپایی ها در آن بومی شدند. سنت کیتس او‌لین مستعمره انگلیسی و فرانسوی در کارائیب بود و به همین ترتیب نیز دارنده اسم مستعار مادر‌ها هندوستان غرب بود.

گذرنامه این مرزو بوم از گذرنامه های دارای اعتبار عالم میباشد و با آن تایید صلاحیت مهاجرت به 156 مملکت عالم را دارید. برای داشتن گذرنامه سنت کیتس و نویس می بایست از روش سپرده گذاری مبادرت کرد.