سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه بورسیه تحصیلی سازمان ایالات آمریکا (OAS)

اپلیکیشن بورسیه تحصیلی سازمان ایالات ایالات متحده (OAS): بورسیه های ویزای کاری آلمان دولتی کانادا از سازمان کشورهای آمریکایی (OAS)، برای دانشجوها خارج از التحصیل از هر میهن عضو OAS (برای مثال کشورهای منتخب در آمریکای لاتین و جزیره ها کارائیب) ارائه می‌شود.

•    اپ بورسیه تحصیلی Vanier Canada Graduate Scholarships: این بورسیه برای دانشجو ها دکترا در سطح میان المللی، برای علم آموزی در کالج های تابع این طرح، در دسترس میباشد.

بورسیه های غیر دولتی برای علم آموزی در کانادا

•    صندوق زیست محیطی Anne Vallee: بورسیه تحصیلی برای دانشجو یان فی مابین المللی که در سطح دکترا پژوهش ها حیوانی را در دانش کده دارای اعتبار کانادا در کبک یا این که بریتیش کلمبیا جاری ساختن می‌دهند.

•    بورسیه امنیت و حریم سری Surfshark: یک محرک 2000 دلاری برای دانشجویانی که اکنون در کانادا یا این که مقصد تحصیلی دیگری به علم آموزی در متوسطه، کارشناسی یا این که فوق لیسانس درگیر اند، در دسترس میباشد. برای درخواست بایستی یک نوشته‌علمی ارسال فرمایید. اخذ این بورس تحصیلی برای کلیه تابعیت ها آزاد میباشد. 

•    بورسیه ها و امداد مخارج تحصیلی ترودو: بنیاد ترودو یکسری بورسیه و امداد هزینه تحصیلی به دانشجوها فی مابین المللی در برهه زمانی دکترا ارائه میدهد که در شرکت ها منتخب در کانادا درگیر به علم آموزی می باشند.