سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با فرهنگ مردم اتریش

در هر کشوری لهجه‌های گوناگون و اقلیت‌های گوناگونی ویزای کاری آلمان وجود داراست که دارنده لهجه‌های خاص خویش می‌باشند و 2 آیتم اساسی در تشکیل داد فرهنگ وتمدن هر کشوری محسوب می شوند. آشنایی فرهنگ و تمدن کلی هر کشوری مخصوصاً برای مهاجران آن مرزوبوم جزو الزامات هجرت به شمار می رود. با آشنایی فرهنگ و تمدن عموم اتریش و گویش عموم اتریش می‌قدرت رابطه بهتری با شهروندان این مرزو بوم برقرار کرد و زودتر با اطراف این مرزو بوم انس گرفت.

 

گویش اصلیترین جزء فرهنگ و تمدن عموم اتریش

حدوداً تمامی عموم در سرزمین اتریش به لهجه آلمانی کلام می‌نمایند. گویش عموم اتریش آلمانی میباشد البته در غرب این میهن به گویش باواریایی کلام میشود که به اتریش باواریایی نیز مشهور میباشد. مردمی که به گویش باواریایی سخن می‌نمایند نزدیک به 7 میلیون نفر می باشند و اکثریت به گویش آلمانی حرف می گویند.

 

گویش اساسی و مادری اتریش باواریا میباشد که در بخش ها گوناگون با زبان‌های متفاوتی کلام می شود و به طور کاملً با هم تفاوت دارا‌هستند. گویش اتریش – باواریا هیچ‌سیرتکامل املای قانونی ندارد و زیرا نوع تلفظ بیشتر درین گویش شرط میباشد به تصویر کشیدن صدای تلفظ در املا وجود دارااست.

 

در غرب مرزو بوم اتریش زبان آلمانی – سوئیسی قاضی میباشد و ساکنان وورارلبرگ و قسمت‌هایی از تیرول غرب اصالتاً آلمانی می باشند و از حیث فرهنگی و لهجه با سوئیسی‌های آلمانی غرب و سوآبیایی ها در شمال آلمان قرابت دارا هستند.