سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم برای افزایش شانس دریافت فاند تحصیلی در کانادا

بخش اعظمی از بورسیه ها نیاز به نمرات عالی دارا هستند، ویزای کاری آلمان البته بعضی از آن ها اینطور نیستند. دانشجو ها می توانند از روش شرکت کردن در مکتب، شغل‌های فوق نرم‌افزار و بیانیه فردی خویش، دقت تصمیم گیرندگان را به خویش جلب نمایند. هر دانشجویی که درخواست می‌دهد، شانس معقولی برای اخذ بورسیه تحصیلی دارااست، ولی در صورتیکه موارد ذیل را دنبال فرمایید، نسبت به همسالان خویش برتری داشته و شانس بسیار بیشتری برای پیروز شدن یکی از (یا این که بیشتر) از این امداد های مالی برای علم آموزی خویش، استحصال خواهید کرد:

•    عملکرد فرمائید به مجموع سوال های ارائه گردیده در هیبت درخواست برای بورسیه ها، جواب دهید. دانشجو یان اکثر وقت ها نصیب \"ازروی میل\" را نادیده می‌گیرند و دقیقا همین موردها پیش پا افتاده میباشد که شانس تقاضاکننده را برای دریافت کردن بورسیه ارتقاء میدهد. این نصیب ها به شما فضای مازاد برای کلام بیشتر در باب شما و علایقتان می‌دهد. این نصیب فضایی را برای آرم دادن پیشینه فردی، سرگرمی ها و شرکت کردن در شغل ها در مشت شما قرار میدهد. از این رو، مطمئن گردید که قسمت \"ازروی میل\" را نیز بدون نقص نموده اید و مانند سایر آنان، دوستانه به آن جواب داده اید.

•    در حالی که پژوهش ها آنلاین ممکن میباشد داده ها و جزئیات ضروری در ارتباط در دسترس بودن بورسیه ها را در چنگ شما قرار دهد، سفارش میشود به طور آفلاین نیز کاوش نمائید. شما میتوانید برای بعضی از کتاب های هر مولف مشهوری که علم عمیقی در ارتباط بورسیه داراست، کاوش نمائید. 

•    در زمینه ی آحاد بورسیه هایی که دارای شرایط آنان میباشید، پژوهش نمائید و درخواست دهید. با این درحال حاضر، درخواست کورکورانه برای کلیه بورسیه های جانور ممکن میباشد شمارا مستقیماً رد نماید. به این ترتیب، صرفا برای مواقعی که با رزومه شما مطابقت و همخوانی دارا‌هستند درخواست ارسال فرمائید. این زمینه شانس شمارا برای به دست آوردن بورسیه ارتقاء می‌دهد.

•    در‌صورتی‌که دارای شرایط اخذ هر بورسیه تحصیلی کوچکی میباشید، برای آن درخواست دهید. حتی در‌حالتی که مقدار مبلغ آن ممکن میباشد کمتر از آنچه شما انتظار دارید باشد، ولی به هر حالا یاری کننده میباشد. 

•    در مجموع مدارک خویش حرفه‌ای باشید و در هنگام درخواست بورسیه صمیمانه قدردانی نمائید. ممکن میباشد مواقعی وجود داشته باشد که ارائه دهندگان بورس تحصیلی، شبکه های عمومی شمارا نظارت نمایند. بدین ترتیب، پیشنهاد می شود تک تک اکانت های خویش را تا حد قابلیت و امکان حرفه‌ای پباده سازی نموده و به اکران بگذارید. آن ها مدام مراقب هرگونه خطر یا این که ریسک احتمالی میباشند. بدین ترتیب، مطمئن گردید که پروفایل های فیسبوک، لینکدین و غیره خویش را آپ دیت نگه داشته و یک نشانی پست الکترونیک ماهر و یک تصویر مطلوب داشته باشید.