سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تماس با موسسه آموزشی TCF

او‌لین کاری که شما یا این که فرزندتان بایستی اعمال دهید ویزای کاری آلمان این میباشد که با دفتر کار تایید دانش کده تماس حاصل نمایید و موقعیت را برای آن‌ها توضیح دهید. درخصوص سیاست‌های دانشکده برای ددلاین ها و اینکه آیا آن ها درخواستی را بعد از مهلت اجرایی می‌پذیرند یا این که نه، بپرسید. در همین حالا، شاگرد بایستی فراهم باشد تا توضیح دهد که چرا ضرب الاجل خویش را از دست داده میباشد و متأسفانه، یک \"یادم رفت\" معمولی کفاف نمیدهد.

 

شما می بایست بتوانید دلایل خویش را برای تلف کردن مهلت از روش تلفن یا این که در طومار ای دست خط به دفتر کار تایید توضیح دهید. دفتر کار تایید دانش گاه ممکن میباشد این را ضمن درخواست خویش تحت عنوان شرطی برای تایید آن در مهلت مقرر بخواهد. در طومار خویش، دانشجو می بایست توضیح دهد که چرا فکرمیکند هنوز برای آن دانش کده مطلوب میباشد. در حالتی‌که دانشکده درخواست دیرهنگام شمارا بپذیرد، بایستی بدانید که ممکن میباشد امکاناتی مانند امداد مالی، نام نویسی زمان های خاص یا این که آیتم‌های مسکن را از دست بدهید.

 

 

 

مدارسی با تایید عصر ای

 

یکی‌از دیگر از کارهایی که علم‌آموزان میتوانند در شکل حیف کردن مهلت درخواست دانش کده خویش اجرا دهند این میباشد که در ادامه مدارسی بگردند که علم‌آموزان را به طور عصر‌ای تایید می‌نمایند. تایید پی در پی اصولاً بدین مفهوم میباشد که یک دانش کده همچنان مهلت درخواست را ایفا می نماید، البته آن ها تعداد مشخصی صندلی برای مالامال کردن در هر کلاس دارا‌هستند. این شرکتهای به تایید درخواست محصل ها تا هنگامی ادامه می دهند که دست کم حالت مورد نیاز برای فهرست کلاس‌ها کامل شدن خواهد شد.