سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه و شرایط پذیرش دانشگاه رجینا کانادا

درجه بندی در QS: 601

دانشجو یان: 15276

کالج رجینا که در سال 1911 تأسیس شد، یک دانش کده تحقیقاتی دولتی ویزای کاری آلمان بنا شده در ساسکاچوان، کانادا میباشد که به جهت برتری در همت دانشگاهی و پژوهش ها در سطح دربین المللی دارای شهرت میباشد. این دانش کده در سال 2017 به وسیله Times Higher Education میان 200 دانش کده رفیعتر جوان دنیا قرار گرفت و در 15 دانش کده جامع رفیعتر Macleans در کانادا برای سال 2020 جای دارد. پیرو قصد داریم تا بعرفی وضعیت، مخارج و فن ارائه گردیده در‌این دانشکده بپردازیم، با ما یار باشید.

دانشجو ها دانشکده رجینا از پژوهش یک نرم‌افزار درسی بر پایه ی رسیدگی فایده می‌برند که کنجکاوی فکری را تشویق می نماید و زمان هایی را برای پیشرفت عمل دانشگاهی مجرب عملی در صنعت ارائه می‌دهد. نیروی کار هیئت علمی بسیار حرفه‌ای و مجرب میباشند. اکثری در سطح دربین المللی درس دادن کرده اند و می‌توانند تخصص خویش را به علم آموزان از سراسر دنیا منتقل نمایند. نسبت مدرس به دانشجو درین کالج 1:21 میباشد که به صورت قابل توجهی نسبت به معدل میهن کانادا بالا میباشد.

 

کالج رجینا فرهنگ وتمدن طلبه و متنوعی از یادگیری را به فعالیت میگیرد که در آن اساتید و دانشجو یان در دسترسی به هدف ها دانشگاهی خویش، از یکدیگر حفاظت می نمایند. دانشجو یان تشویق میشوند که در حین زمانه علم آموزی خویش در کالج دست‌کم در یک پروژه تحقیقاتی با رنک بالا عزم دهند و اساتید می توانند مجال ‌های شغلی مطلوب‌تری را آماده نمایند، زیرا در‌این حالت فرصتی برای شناخت بیشتر با دانشجوها خویش دارا هستند.