سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی 2022

در حالی که سفر به استرالیا به صورت دایم ویزای آلمان به جهت گروه ملزومات نسبتاً مشقت که برای مهاجران دارا هستند، ممکن میباشد برای بعضی معضل برانگیز باشد. یک کدام از این معضل‌ها، ثابت مالی و برآورده کردن هزینه‌های معاش در استرالیا میباشد. به همین ادله، ما در‌این محاسبه به شهرهای ارزان استرالیا برای معاش نگاه می‌اندازیم و شایسته ترین مورد‌ها را برای کسانی معرفی می کنیم که میخواهند فی مابین کیفیت معاش بالا و وضعیت مقرون ‌به ‌صرفه تعادل برقرار نمایند.

 

هزینه معاش در شهرهای متعدد استرالیا

 

 

شهرهایی که ما در جدول ذیل تعیین کردیم، مشتمل بر کل 15 حوزه‌ شهری بلندمرتبه استرالیا به استثنای ولونگونگ و تاونزویل میباشد که داده ها کافی برای آن ها وجود نداشت. ارقامی که در جدول پایین آورده گردیده‌اند، برآورد هزینه‌های ماهانه مواد غذایی، اجاره مسکن و بقیه مورد ها میباشند. این ارقام تنها تحت عنوان یک راهنما برای شما در لحاظ گرفته گردیده‌اند چون حالت و مدل معاش اشخاص با یکدیگر گوناگون میباشد. همینطور، هزینه‌های بیمه درمانی در‌این ارقام نظر نشده‌اند و بسته به سن شما و بقیه کارداران گوناگون خواهند بود.

 

شهر

 

هزینه تخمینی معاش (ماهانه به دلار استرالیا)

 

سیدنی

 

2528

 

کانبرا

 

2375

 

نیوکاسل

 

2375

 

ملبورن

 

2325

 

گلد کوست

 

2300

 

بریزبن

 

2300

 

داروین

 

2200

 

پرث

 

2175

 

هوبارت

 

2175

 

سان شاین کوست

 

2175

 

جیلونگ

 

2175

 

کنز

 

2125

 

آدلاید

 

2100

 

 

شما به وضوح میتوانید ملاحظه کنید که سیدنی گران‌ترین شهر استرالیا میباشد. در عین درحال حاضر ملبورن مکانی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌خیس برای معاش میباشد و مورد‌ای بهتر برای هر مهاجری میباشد که در پی متعادل کردن کیفیت معاش با هزینه‌های سرازیر میباشد.